fredag 21. juni 2013

Knerten: Idrettsdag på Tjura Skole

Idrettsdag på Tjura Skole

På Torsdag hadde vi idrettsdag på gamle Tjura skole i strålende solskinn. Hele barnehagen gikk på tur sammen, store og små.
Vi hadde forskjellige aktiviteter og hinderløype som barna fikk prøve seg på.
7.klasse på GBUS var der også, det var litt skummelt i starten, men etterpå var det kjempe spennende å se på hva de dreiv med.
 
 
 
 Barna satte seg ned og så på de spilte volleyball.

 
"Hva kan jeg bruke denne til?"

"Jeg krabber igjennom her, jeg!"



Godt i skyggen

En liten hvil i løypa

"Unna vei, her kommer jeg!"

Dette var gøy!

Tut, tut!

 

Vi balanserer, og vi hjelper hverandre!

Det er morsomt å "rive" ned

Jeg hjelper til med å rydde

Etter vi hadde lekt, løpt og rulla rundt, så var det tid for mat. De voksne hadde grilla pølser. Det synes vi er kjempe godt:)
 
 
 
Pølser og drikke smaker alltid godt:)
 
 
Etter maten gikk vi hjem, for da var vi trøtte og skulle sove i vogna vår i barnehagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar